Nog maar 1 weekje stage. - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Bente Faarts - WaarBenJij.nu Nog maar 1 weekje stage. - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Bente Faarts - WaarBenJij.nu

Nog maar 1 weekje stage.

Blijf op de hoogte en volg Bente

11 Januari 2014 | Curaçao, Curaçao

Hallo allemaal.

Hier weer een verslagje. Afgelopen weekend geen verslagje geschreven omdat we op zaterdag nog niks nuttigs gedaan hadden, dus wat moest ik schrijven?

Zondag gingen we naar landhuis Ascencion. Om 10 uur was de kerkdienst, dus om kwart voor 9 zaten we klaar in de auto. Op naar de kerkmis, na de kerkmis was er een open dag en een 'marktje' in het landhuis. Daar heb ik eindelijk mijn stukje drijfhout gekocht. Een echte dushi Curaçao. Yes.
Erna gingen we door naar het strand. Playa Jeremi, helaas was het een stenen strand. Dus echt lekker was het niet. Dus we kwamen weer optijd naar huis. Het weer was trouwens wel weer heerlijk.
Bij thuiskomst hadden we nog gekookt, gepoetst, gestreken. En het was al vroeg bedtijd voor mij. Want ik had mijn week in het SEHOS (het grote ziekenhuis van Curaçao).

Maandag op naar het SEHOS. Ik hoopte al weken op een goed trauma!! Dat wilde ik graag meemaken. En dat kwam er woensdagavond (toen ik al weg was), maar donderdag en zeker vrijdag was dat ongeluk het gesprek van de dag. Een Nederlands gezin was aangereden, de man was op slag dood en de vrouw en kindje liggen in het SEHOS. Erg heftig allemaal. Maar ook reuze leerzaam.
Ik heb veel op de EHBO meegelopen, maar ook op de OK meegekeken. In het SEHOS gaat het er heel anders aan toe dan bij Taams, leuk om dat verschil eens te zien (maar stiekem ben ik ook blij dat ik bij Taams werk). Maandag hadden we bij Taams ook nog de Nieuwjaars borrel, allemaal lekkere hapjes.
De week was super leuk, maar ik was blij dat ik gisteren in mijn bedje lag. Doodmoe.

Vandaag zijn we al boodschappen gaan doen en hebben we kleding gewassen. Erna nog geskyped met mam en pap. En zo is de dag weer om.
Morgen gaan we nog een dagje niksen, hier op het park. Zodat ik maandag fit aan mijn allerlaatste week stage kan beginnen. 's Avonds gaan we uiteten.
Ik tel de dagen af, nog 5x om 6 uur opstaan!!! Erna nog lekker vakantie vieren en UITSLAPEN.

Ook voor alle thuisblijvers kan het aftellen gaan beginnen. Ik ben bijna terug!!

Nou, tot snel!
Liefs, Bente.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Bente

Voor mijn opleiding MBRT ga ik mijn 20-weekse stage in Curaçao lopen.

Actief sinds 22 Aug. 2013
Verslag gelezen: 610
Totaal aantal bezoekers 24462

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2013 - 29 Januari 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: