Stage afgerond met een 8!! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Bente Faarts - WaarBenJij.nu Stage afgerond met een 8!! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Bente Faarts - WaarBenJij.nu

Stage afgerond met een 8!!

Blijf op de hoogte en volg Bente

18 Januari 2014 | Curaçao, Curaçao

Hieperdepiep, een week voor mijn verjaardag kan er al gefeest worden. Ik heb namelijk gisteren mijn stage afgerond met een 8! Inclusief prachtige teksten. Jaa! Mijn avontuur op Curacao is meer dan geslaagd.

Afgelopen zondag zijn we aan het einde van de middag richting Mambo beach gegaan. Ik ging betalen voor mijn dolfijnenzwem. Donderdag (op mijn bday) ga ik om 8 uur met de dolfijnen zwemmen! Leuk, leuk, leuk. Vervolgens nog wat winkeltjes bekeken en een drankje gedaan. Vervolgens naar landhuis brakkeput mei mei, om heerlijk te eten.

Maandag was het weer tijd voor stage. Maandag t/m donderdag op de bucky gestaan en vrijdag op de ct. Aan het einde moesten we nog elk een presentatie geven en toen zat onze stage er alweer op. Wat is de tijd toch snel gegaan.

Vandaag doen we niksen, morgen pakken we een strandje, maandag gaan we 'winkelen/boodschapjes' doen, dinsdag christoffelberg beklimmen en een strandje, woensdag centrum en bios, donderdag ben ik jarig!! Ga ik met de dolfijnen zwemmen en na het werk komen alle collega's op mijn verjaardagsfeestje/afscheidsborrel. Vrijdag doen we niks (denken we nu), zaterdag gaan we luxe uiteten, zondag doen we mee aan ride for the roses (wandeling over de hoge brug, voor het kankerfonds), maandag is het al tijd voor onze auto in te leveren en dinsdsg komen we al terug. Nu weten jullie onze gehele planning! Haha.

Nog even terugkomend op mijn vorige verslag, over het ongeluk van het Nederlands gezin. Zondag is de vrouw ook overleden. Erg triest!

Veel liefs! Kus Bente

  • 21 Januari 2014 - 00:39

    Annie Peerboom:

    Nou Bente gefeliciteerd met je mooie 8 voor de stage heerlijk toch. En kan het aftellen beginnen en ook nog even super lekker genieten van het lekkere weer en de zon.
    Een voordeel als je terugkomt dat het hier wellicht nog niet zo koud is, Maar ja wat niet is kan natuurlijk nog wel komen want wij zouden bijna vergeten dat het winter is. Soms lijkt het wel voorjaar.
    Ik heb gisteren nog Jordy gezien op de verjaardag van Sjuul die werd alweer 9 jaar.
    Jordy kwam Frenk en Jeanny halen dus hij was de BOB.
    Ben benieuwd hoe zijn Singapore avontuur zal zijn.
    Nou Bente de groetjes

  • 21 Januari 2014 - 22:22

    Margriet En Pierre:

    nou geweldig ,dat je je stage zo goed hebt afgerond..goed gevoel!!! Geniet nog maar even..Je kunt nu gaan aftellen..Bij deze wensen we je a.s.donderdag een fijne verjaardag!! maak er een gezellige dag van en we zien je gauw...goeie reis terug knuffel Margriet en Pierre

  • 22 Januari 2014 - 10:50

    Fam. Deckers:

    Bente dat heb je met veel succes gedaan, een 8 voor je stage is geweldig.

    Ik wens je voor morgen een fijne verjaardag toe en nog vele jaren in goede gezondheid en tot ziens weer volgende week in Margraten.

    Vele groeten,

    Hugo
    Daisey-Jane
    Aimy-Lee
    Sally


  • 22 Januari 2014 - 13:59

    Monique Faarts:

    Goed gedaan hoor. Wij wensen jou een fijne verjaardag morgen. Het zal toch een speciale verjaardag worden. 21 Jaar en dan aan de andere kant van de wereld. Geniet nog maar even want voor je het weet is je avontuur voorbij.

    Vele groeten van ons allemaal en vooral een goede thuiskomst

  • 23 Januari 2014 - 23:48

    Annie Peerboom:

    Hoera Bente proficiat met je 21e verjaardag een speciale verjaardag die je denk ik nooit meer zal vergeten.
    Je zult het denk ik nooit meer vieren in je bikini in de zon.
    In elk geval een leuke dag verder en we verheugen ons op je terugkomst in Margraten.
    Groetjes en liefs van Annie en Sjef

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Bente

Voor mijn opleiding MBRT ga ik mijn 20-weekse stage in Curaçao lopen.

Actief sinds 22 Aug. 2013
Verslag gelezen: 813
Totaal aantal bezoekers 24466

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2013 - 29 Januari 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: