Dat was mijn laatste weekend =( - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Bente Faarts - WaarBenJij.nu Dat was mijn laatste weekend =( - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Bente Faarts - WaarBenJij.nu

Dat was mijn laatste weekend =(

Blijf op de hoogte en volg Bente

26 Januari 2014 | Curaçao, Curaçao

Hallo allemaal,

om te beginnen wil ik IEDEREEN bedanken die aan me heeft gedacht afgelopen donderdag. Toen dit kleine meisje volwassen werd!! 21 jaartjes jong alweer. Het was een topdag, om nooit te vergeten!! Maar hier kom ik later op terug.

Zondag zijn we naar het strand Playa Largu geweest. Het was weer een 'stenen' strand. Het zit ons niet mee de laatste tijd. Haha. Maargoed, het was er heerlijk.

Maandag gingen we voor de allerlaatste keer onze cheque inwisselen bij de autobank. Omdat we op tijd waren hoefde we deze keer niet twee keer een uur in de rij te staan. Erna hebben we nog even geshopt en eigenlijk was het een rustige dag.

Dinsdag gingen we naar westpunt. De Christoffelberg beklimmen!!! Voor half 7 zaten we in de auto (UITSLAPEN? WAT IS DAT?). Half 8, als eerste gasten, waren we op de plaats van bestemming. We hebben het hele stuk lopend gedaan (inclusief VERLOPEN). Het was echt prachtig!! Wat een onderneming, wat een uitzicht, wat een ROTberg. Maar het was het dubbel en dwars waard. In de middag hebben we nog even een strandje gepakt (Playa Kalki). Dit was weer een heerlijk strandje, heerlijk niksen.

Woensdag zijn we eerst nog even Willemstad onveilig gaan maken om vervolgens naar de film te gaan. We gingen naar American Hustle, hij was Spaans ondertiteld. Jammer, maar wel leuk!!!

Donderdag was de grote dag. Om 8 uur ging ik al zwemmen met die prachtige dolfijnen!!! (Weer niet uitslapen ja). Ik heb er erg van genoten, zou het zo weer willen!!! Na het dolfijnenzwemmen hebben we het Sea Aquarium nog even bekeken en tegen 12 uur gingen we mijn cadeau kopen (ofja, Marly kocht het, ik zocht het uit). Een prachtig Dushi t-shirt. Heel toepasselijk. Erna nog doorgereden naar de Orco bank om ons in te schrijven voor ride for the roses en toen douche, alles klaarmaken, Skype met mam en pap.. En toen was het tijd voor de party. Iedereen was gekomen, heel lief!! Echt super. Het was ook erg gezellig en om half 9 gingen de laatste gasten pas naar huis. Voor enkele was het de allerlaatste keer dat we ze zagen. Ik ben alle collega's zo dankbaar voor alles wat ze me geleerd hebben!! Erna zijn we ons bed in gerold, want we waren dood.

Vrijdag zijn we nog even langs Zuikertuintje gegaan, maar verder hebben we niks gedaan.

Zaterdag was het voor de laatste keer poets/was dag. En natuurlijk Skype. In de middag kwam nog een collega (Nanchie) met haar kids zwemmen. Het was weer super gezellig. Helaas moesten ze wel al redelijk op tijd weg want wij gingen LUXE uiteten bij Fort Nassau. Heerlijk!!!! Wat een uitzicht. Ja, deze arme studenten hebben zich het laatste weekend door de bocht gegooid! Haha.

Vanmorgen waren we al om 7 uur in het centrum (en alweer niet uitslapen), voor walk for the roses. We gingen over de hoge brug lopen voor het kankerfonds (een tochtje van 7,8 km). Prachtig was het! 6400 mensen deden lopen.. en in totaal deden meer dan 8000 mensen mee (je kon ook fietsen of zwemmen). Na de wandeltocht hebben we nog met Nanchie op het strand van Mambo beach gelegen en tegen 3 uur zijn we naar huis gekomen.

Ik heb trouwens vrijdag ook mijn koffer al ingepakt. Qua gewicht gaat het prima lukken, maar toen ik zaterdag iets nodig had, vond ik het al niet meer (tot twee keer toe). Dus vanavond zal ik mijn koffer maar weer uitpakken. Haha.

Morgen de auto inleveren, dan nog even naar Willemstad en dan voor de laatste keer (met de bus) naar Taams. Want zoals Nanchie beloofd had, krijg ik pannenkoek van haar!! En omdat ik ze op mijn bday niet had!! Haha.
Dinsdag komt om half twee de taxi en 17:10 stijgen we op (22:10 bij jullie). Dan ben ik woensdag om 7:15 op Schiphol!!

Nou mensen, misschien was dit wel mijn laatste verslag vanuit het zonnige Curaçao!! Tot woensdag!
Liefs, Bente

  • 28 Januari 2014 - 03:12

    Anneke :

    Nou, jullie hebben je nog goed vermaakt, mooi zo . Meisjes, voor morgen goede reis en wel thuis !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Bente

Voor mijn opleiding MBRT ga ik mijn 20-weekse stage in Curaçao lopen.

Actief sinds 22 Aug. 2013
Verslag gelezen: 507
Totaal aantal bezoekers 24467

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2013 - 29 Januari 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: