En dat was kerst. - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Bente Faarts - WaarBenJij.nu En dat was kerst. - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Bente Faarts - WaarBenJij.nu

En dat was kerst.

Blijf op de hoogte en volg Bente

28 December 2013 | Curaçao, Curaçao

Hallo allemaal,

kerst is alweer voorbij! Helaas, helaas.
Ik heb dinsdag bij mijn vorige verslag al enkele foto's geplaatst.

Allereerst is vandaag Jordie jarig! HIEPERDEPIEP!!! Dit betekend ook dat ik over een maandje hier vertrek!! Nog een maandje genieten!!

Maandag was er een gewone rustige werkdag. En dinsdagochtend hadden we kerstontbijt op het werk. Wat een eten (zie foto's in vorige verslag). Maar het was erg gezellig. Erna moesten we een halve dag werken. Denk dat er 10 mensen zijn geweest, wat hadden wij het druk.. NOT!!
Na ons ochtendje werken gingen we de auto laten poetsen en natuurlijk betalen. En toen konden we genieten van onze 'vakantie'. Ja, zo voelt het ook echt. Dinsdagavond nog met mam, pap en Stijn geskyped. Even gekeken wat voor iets leuks de kerstman had langsgebracht. Zelf 's avonds niet veel gedaan. We hadden een heel programma voor eten. Maar na enkele toastjes was het bedtijd!! We hadden geholpen bij het ontbijt, dus we waren zo vroeg opgestaan.
Woensdag hadden we wel een luxe ontbijt (helaas heb ik hier geen foto's van, maar wij komen niks tekort). Na het ontbijt hebben we aan het zwembad gelegen en rond 4 uur in de middag zijn we ons gaan klaarmaken. We gingen eten bij de Buurvrouw (Nee, niet de buren, een restaurant). En heerlijk dat het was!! Zie de foto's!! Toen we thuis kwamen hebben we nog kadootjes uitgepakt en toen was het alweer bedtijd.
Ook tweede kerstdag een wat luxer ontbijt en weer naar het zwembad. Deze dag gingen we zelf koken. Maar door de hitte zijn we pas 'laat' begonnen. Ook nu was het heerlijk (en veel te veel). Om 10 uur waren we klaar. En zijn we het spel 30 seconds gaan spelen. Gezellig.
Eigenlijk leek het wel een luxe vakantie, maar van een kerststemming met 30 graden kan ik niet spreken.
Gisteren was het een zwembaddagje en hebben we de boodschappen gedaan. Verder niks, niks moet, alles kan.

Vandaag weer een zwembaddagje (NEE, DAT VERVEELT NIET!!) en dan gaan we morgen een strandje opzoeken.

Volgende week hebben we weer dinsdagmiddag vrij (en woensdag). Dinsdagmiddag gaan we moet onze stage begeleidster vuurwerk kijken. Ik ben benieuwd.
Voor jullie allemaal een gelukkig, gezond en liefdevol 2014!!! Tot over een maand.

PS. Sorry mensen, de foto's zijn bij het vorige verslag gekomen!!

Liefs, Bente

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Bente

Voor mijn opleiding MBRT ga ik mijn 20-weekse stage in Curaçao lopen.

Actief sinds 22 Aug. 2013
Verslag gelezen: 402
Totaal aantal bezoekers 24485

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2013 - 29 Januari 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: