Week 17, bijna kerst - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Bente Faarts - WaarBenJij.nu Week 17, bijna kerst - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Bente Faarts - WaarBenJij.nu

Week 17, bijna kerst

Blijf op de hoogte en volg Bente

21 December 2013 | Curaçao, Curaçao

Hallo allemaal.

Weer een week verder. Het aftellen kan beginnen.
Het is bijna kerst. Maar ook in Curaçao zit ik er met kerst goed bij!!

Deze week moesten we maandag t/m donderdag werken. Het was lekker rustig op het werk, dus ik heb daar ook nog veel voor school kunnen doen. We moesten een heel stageverslag maken. Ik zag er als een berg tegenop. En de tijd begint te dringen. Maar door alle vrije tijd op het werk, heb ik het al bijna af!! Kan ik echt genieten van kerst.

Donderdag heeft Jordie te horen gekregen dat hij in augustus start in Singapore!! Leuk voor hem, minder voor ons. Haha, een half jaartje samen genieten en dan gaat hij mij verlaten. Maar we hebben afgesproken, 2014 is de LAATSTE keer dat wij voor lange tijd afscheid gaan nemen!! Haha. Erna blijft hij lekker thuis (of ga ik mee? Wie weet!!). Maar zeg nu zelf, als we dat overleefd hebben, kunnen we alles aan.

Vrijdag hadden we vrij op het werk. We hadden besloten om rustig aan te gaan winkelen. Zo gezegd, zo gedaan. Eerst naar La Curaçao geweest (de action van Curaçao, met nog meer rotzooi!!) Haha. Erna nog even naar de AH. Toen zijn we gaan lunchen bij de Dames. Dat was erg gezellig. Nog even in Prominade gewinkeld en op naar de supermarkt voor de weekboodschappen.
We hoefde niet zo heel veel boodschappen meer (nee, wij kennen geen kerststress! HAHA). Het kerstmenu is nu al teveel. De meeste inkopen hadden we vorige week al gedaan, en een dag laten we ons verwennen en gaan wij uiteten.
Genieten dus.

Morgen gaan we weer eens een strandje opzoeken. Lekker bij bruinen, want ik ben weer wit, wit, wit. Haha.

Maandag moeten we nog een hele dag werken, dinsdag alleen in de ochtend. Dan hebben we 'vakantie', want vrijdag hebben we weer vrij. Dinsdag hebben we ook een kerstontbijt op het werk. Wij gaan helpen dus dat word vroeg opstaan, maar het is wel gezellig!!! Ik ben benieuwd.

Voor alle lieve lezers:
Fijne feestdagen!! Niet teveel eten en drinken!! Haha, maar geniet vooral!

Liefs, Bente





  • 24 December 2013 - 11:18

    Fam. Deckers:

    Hoi Bente,

    Fijne Kerstdagen en een goeie Roetsch naar 2014.

    Wenst je Daisey-Jane
    Aimy-Lee
    Hugo
    Sally

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Bente

Voor mijn opleiding MBRT ga ik mijn 20-weekse stage in Curaçao lopen.

Actief sinds 22 Aug. 2013
Verslag gelezen: 493
Totaal aantal bezoekers 24503

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2013 - 29 Januari 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: