week 16. - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Bente Faarts - WaarBenJij.nu week 16. - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Bente Faarts - WaarBenJij.nu

week 16.

Blijf op de hoogte en volg Bente

15 December 2013 | Curaçao, Curaçao

Hallo hallo.

Zijn jullie al aan het aftellen? Over 6 weekjes ben ik alweer terug. En volgens mij ben ik dan niet eens meer bruin! Dit is al het derde weekend zonder strand. Het weer laat het niet toe, helaas. En ik begin mijn bruinheid ook al langzaam te verliezen.

Weer een week gewerkt! Weer een week op de bucky, foto's maken. Leuk patientencontact. Ik kan nu ook alle onderzoeken, al heb ik nog wat moeite met schedels? Of de patienten hebben moeite met stilzitten/rechtzitten. Want ik zie het bij mijn collega's ook, soms een prachtige foto, soms net niet, of net wel! Enja, die airco's zorgen voor veel schedelfoto's van verkoude mensen. Het was ook een vermoeiende week, want Marly had stage in het ziekenhuis. Die moest daar om half 8 beginnen, daarvoor zette ze mij dus om kwart voor 7 af bij Taams. Ze moest ook tot 4 uur werken, dus ook na het werk moest ik wachten. Maar ach, heb ik nog wat aan school gedaan. Voor een weekje was het oke.

Zaterdag zijn we mijn cheque gaan inwisselen. Dit is de 3de bank waar ik een cheque van had (deze keer stonden we in 1x bij de juiste bank, de vorige keer ging ik er bind van uit dat we naar dezelfde als de eerste keer, dus na een uur bij de verkeerde bank te hebben gestaan, konden we nog een uur bij de goede bank staan). Ook vandaag weer een uur gestaan, maar dan heb je je geld wel! Haha, erna door naar appie en mangusa voor de weekboodschsppen. En het was me weer een hoop.
's avonds zijn we gaan uiteten! Bij een soort chinees, waar een 'normale' maaltijd een maaltijd voor 2 bleek te zijn (gelukkig zei ze dat toen ze de bestelling opnam). Dus daar zaten we met onze small dishes die we nog niet opkregen. De bediening had ook schijt aan alles, want zelfs om twee bordjes bami te serveren kwam ze met een kar aanlopen. Hahahaha, de eerste keer lach je er eens om, maar erna vind je het al normaal (oke, op dit moment vind ik het weer lachwekkend). Maar het eten was heeeeerlijk. Dus wij waren tevreden.

Vandaag hebben we weer aan school gewerkt ivm het weer. Helaas, ook hier regent het dus, maar het is en blijft korte broeken/t-shirtjes weer.

Nou mensen, tot volgende week!
Liefs, Bente.

  • 03 Januari 2014 - 18:45

    Angele:

    hoi bente
    allereerst de beste wensen voor 2014
    ik wens je nog een paar fijne weken toe zonder veel regen
    geniet er nog maar van
    liefs angele

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Bente

Voor mijn opleiding MBRT ga ik mijn 20-weekse stage in Curaçao lopen.

Actief sinds 22 Aug. 2013
Verslag gelezen: 274
Totaal aantal bezoekers 24498

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2013 - 29 Januari 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: