Week 15. - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Bente Faarts - WaarBenJij.nu Week 15. - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Bente Faarts - WaarBenJij.nu

Week 15.

Blijf op de hoogte en volg Bente

08 December 2013 | Curaçao, Curaçao

Hallo allemaal,

en ook week 15 zit er alweer op.
Niks nieuws, de tijd vliegt nog altijd voorbij.

Vorige week was ik al verkouden, en maandagochtend was zelfs mijn stem weg (wat een rust). Beetje onhandig alleen op het werk. Je moet toch echt met patiënten 'praten'. Dus maandag en dinsdag heb ik heel weinig nuttigs gedaan op het werk. Ja, mijn collega's geholpen, maar niet het patiëntencontact. Woensdag kwam mijn stem een beetje terug, en kon ik weer langzaam praten. Donderdag was de oude Bente er weer. Praatjes voor 10, want had heel wat in te halen. HAHAHA.
Sinterklaas was donderdag op het werk langs geweest en had een chocoladeletter bij zich. Vrijdag (op zijn terugweg naar Spanje?) kwam hij zelfs nog even echt langs in de kliniek. Met de muziekpieten.

Donderdagavond hadden wij ook pakjesavond (met dank aan de ouders van Marly). En nu, kunnen we de Kerstman ook langs laten komen. Want we hebben een kerstboom met alles erop en eraan gekregen.
Altijd fijn. Dank je wel Sinterklaas!

Gisteren en vandaag zit ik aan het huisje, zwembad en lig ik lekker bij te komen in mijn bedje. HEERLIJK. Even bijkomen.

Ik heb trouwens de weken dat ik naar het echte ziekenhuis ga. De laatste twee weken van mij stage. Ik ga het verdelen over twee weken, omdat het allemaal zo vermoeiend is. Ideaal dat dat kan. Ben ik erg blij mee. Dus tussen 6 januari en 17 januari ben ik daar vijf dagen te vinden. Wat gaat het snel, nog maar 24 stagedagen (waarvan dus 5 in het ziekenhuis). Nog maar 24 keer om 6 uur opstaan. GOEDEMORGEN! Daar tel ik echt voor af!!

Nou lieve mensen,
tot volgende week.
Liefs, Bente.

  • 14 December 2013 - 15:16

    Hilde En Hans:

    Dag Bente, leuk om je avonturen te lezen. Hier is het ook heel druk, de laatste loodjes van een oud 'werkjaar' en neem het van ons aan, wij zouden ook graag in Curacao zijn.
    Geniet van de komende kerstperiode op een exotisch eiland, toch wel apart. Hier is iedereen ook om beurt verkouden geweest, gelukkig gaat het beter met je. Vanavond is er feest van Monique en Huub, we zullen er eentje voor jou meedrinken. Nu ga ik vlug de auto poetsen maar misschien is er wel een 'boy' die dat voor me doet. Het is eindejaarsweer, veel 'drets' op de weg dus mega vuile ruiten en zo. Ik heb vandaag nog even geshopt, kwestie van de feestoutfits wat aan te vullen. Geniet van de komende week, je hoort nog van ons !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Bente

Voor mijn opleiding MBRT ga ik mijn 20-weekse stage in Curaçao lopen.

Actief sinds 22 Aug. 2013
Verslag gelezen: 400
Totaal aantal bezoekers 24494

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2013 - 29 Januari 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: