week 14 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Bente Faarts - WaarBenJij.nu week 14 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Bente Faarts - WaarBenJij.nu

week 14

Blijf op de hoogte en volg Bente

01 December 2013 | Curaçao, Curaçao

Hallo hallo,

Hier ben ik alweer. Gaat bij jullie de tijd ook zo snel? Pfoeh, voor ik het weet kan ik alweer inpakken en zit ik in het koude Nederland.

Maandag tot en met donderdag moest ik werken. We hebben te horen gekregen dat we bij het SEHOS ook een weekje mogen meekijken. Dat is het echte ziekenhuis, met EHBO. Zodra ik weet wanneer ik daar ga kijken, laat ik het horen. (en dat zal snel zijn, want zoveel welen stage zijn er niet meer).

Donderdagavond zijn we gaan uiteten bij Salt en pepper. We nemen alle gasten mee naar daar.
Vrijdag was Marly jarig en hadden wij terugkomdag met school. Een regeltje gezongen voor Marly (mijn zangkunst), kado gegeven (oorbellen) en mijn kaart (waar ik uren op heb gezeten). Erna met de moeder nog vanalles versierd en toen moesten we al skype.
De presentatie ging goed, dus dat heb ik ook alweer binnen. Na het skype hebben we een duik in het zwembad genomen en toen kwam het bezoek (eigenaren van het park+personeel). Hierna gaan opfrissen en op naar zuikertuintje. Een ijs gegeten en rond gekeken. Erna door naar mambo om weer winkeltjes te bekijken en gaan eten bij the green house.
Zaterdag hebben we een bezoek gebracht aan de grotten van Hato, landhuis Jan Kok, en het strandje van daaibooi. 's avonds zijn we gaan uiteten bij tony roma's.
Vandaag zijn de ouders van Marly weer vertrokken. Ikzelf heb wat aan het zwembad gelegen en geslapen. Ik ben heel verkouden en slaap hierdoor slecht, dus even bij geslapen en ik kan weer tegen deze 5 daagse werkweek aan.

Kusjes en tot over minder dan 2 maanden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Bente

Voor mijn opleiding MBRT ga ik mijn 20-weekse stage in Curaçao lopen.

Actief sinds 22 Aug. 2013
Verslag gelezen: 283
Totaal aantal bezoekers 24489

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2013 - 29 Januari 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: