Bye bye mam en pap. - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Bente Faarts - WaarBenJij.nu Bye bye mam en pap. - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Bente Faarts - WaarBenJij.nu

Bye bye mam en pap.

Blijf op de hoogte en volg Bente

25 November 2013 | Curaçao, Curaçao

Hallo allemaal,

even snel een berichtje, want ben het eigenlijk helemaal vergeten. OEPS!

Zondag zijn we naar Shete Boka geweest. Een prachtig natuurpark bij westpunt. Erna zijn we naar Santa Cruz gereden, dat is een strandje. Maar helaas vond ik het er VIES!! Op de plaatjes ziet het prachtig uit, maar dat viel vies tegen. Dus dan maar op naar Kokomo. Daar hebben we heerlijk wat gegeten en nog een middagje van het strand genoten.

Maandag moest ik weer werken en 's avonds gingen we voor de laatst keer me mam en pap uiteten. Het was weer onbeperkt pizza eten bij Il Forno, dus daar gingen we. Ze waren weer heerlijk.

Dinsdag was de dag van afscheid nemen alweer, mam en pap waren alweer twee weken bij me. Helaas. Tot 11 uur leek de vlucht op schema te zitten, maar toen kwam ok nog het nieuws dat ze WEER 5 uur vertraging hadden. In plaats van half 4, kwam pas op half 9 de taxi. We konden dus nog een avondje samen eten. Dinsdag hebben we nog lekker gezwommen (want ik had vrij). Het was een heerlijke dag. Dag mam en pap, tot over 10 weekjes.

Woensdag tot vrijdag moest er gewoon gewerkt worden. Tussendoor nog even de auto laten poetsen bij onze boys, de auto betalen, boodschappen doen EN aan schoolwerk zitten. PFOEH, het is niet echt vakantie.

Zaterdag was ik vroeg wakker, dus ik had me in mijn domme kop gehaald om te gaan rennen. Haha, ik had 0 conditie, het was veelste warm en wonen wij in het heuvelland? Wat is Curaçao dan? Caubergland?? Jeetje, dus sommige stukken heb ik gelopen (vertel het niemand =)). Erna onder de douche gesprongen en op naar een kerstmarkt. EN WAT WAS HET ER DRUK. Haha, wij waren gewoon nieuwsgierig, maar het was wel heel leuk. Heel raar om in plaats van een warme chocomel een ijsje pakken. Maargoed.
Toen weer snel terug naar huis, zodat ik kon skypen (en het regende ook nog), en Marly ons volgende bezoek kon halen, haar ouders.
's Avonds hebben we lekker rustig aan gedaan.

Vandaag moest Marly weer duiken. Dus om half 9 zaten we al in de auto op naar Cas Abou. Ik heb mijn kontje blauw van het liggen. Erna zijn we een hapje gaan eten bij De Buurvrouw, jam jam. Het was lekker.

En nu ga ik weer snel slapen.
Slaap lekker allemaal,
Liefs, Bente

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Bente

Voor mijn opleiding MBRT ga ik mijn 20-weekse stage in Curaçao lopen.

Actief sinds 22 Aug. 2013
Verslag gelezen: 499
Totaal aantal bezoekers 24499

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2013 - 29 Januari 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: