Stageweek 5. - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Bente Faarts - WaarBenJij.nu Stageweek 5. - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Bente Faarts - WaarBenJij.nu

Stageweek 5.

Blijf op de hoogte en volg Bente

28 September 2013 | Curaçao, Curaçao

Hallo allemaal,

allereerst, ik heb nog wat foto's toegevoegd. Deze heb ik al heel lang op mijn camera staan, maar of ik heb geen laptop bij me, of de kabel om het om te zetten. Ahpfoeh, maar hier zijn ze. Curacao en Dushi met Bente erin! Hahahaha. Genieten.

Nog even over zondag. Zondag zijn we naar grote knip gereden. Dat is 45 km verderop. Over een hobbel de hobbelweg, een gratis achtbaanritje. Maar het was het zeker waard. Wat is het er prachtig. Zoek op google maar eens op: 'grote knip Curacao'. Ik zou jullie graag foto's laten zien, echter ik (en Marly ook) hadden de camera vergeten, dus helaas geen foto's kunnen maken. Maar maak jullie geen zorgen, we gaan er nog wel eens naartoe, zodat jullie de prachtige foto's te zien krijgen.

Deze week weer de hele week gewerkt. Alleen donderdag gingen we onze verklaring van Rechtswege aanvragen. Ik heb hem kunnen aanvragen, Marly helaas nog niet. Maar Vrijdag ga ik hem ophalen (als we vrij zijn) en dan kan Marly hem aanvragen. Dus dat komt wel goed. Dan zijn we eindelijk legaal op het eiland. Haha.

Vandaag is het dus zaterdag = wasdag. Dus we chillen hem weer een dagje. Morgen gaan we naar het strand. We moeten nog even bepalen naar welk strandje we gaan.

Tot volgende week maar weer!!

  • 29 September 2013 - 22:42

    Annie Peerboom:

    Hee die Bente ook goed te zien dat je weer beter bent, Ik wacht op de foto"s van het strand en van de omgeving haha.

    De friteuse is ook geregeld lees ik nu aardappels schillen? of voorgebakken frietjes.
    Succes ermee.

    Groetjes Annie

  • 30 September 2013 - 11:20

    Marion Huynen:

    Hoi Bente,
    Leuk om je te volgen via deze site.
    Zo te zien aan de fotos en je verslagen gaat het je goed.
    Geniet er van en werk ze.

    Groetjes Fam. huynen (termaar)

  • 01 Oktober 2013 - 21:53

    Sally & Hugo Deckers:

    Hoi Bente,

    Zo te zien bevalt het je daar wel.
    Chillen en genieten van alles dat zit er ook in.
    Veel succes met je stage en nog tot horens.

    Groetjes Fam. Deckers-Faarts

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Bente

Voor mijn opleiding MBRT ga ik mijn 20-weekse stage in Curaçao lopen.

Actief sinds 22 Aug. 2013
Verslag gelezen: 511
Totaal aantal bezoekers 24490

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2013 - 29 Januari 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: