Weer een week verder - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Bente Faarts - WaarBenJij.nu Weer een week verder - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Bente Faarts - WaarBenJij.nu

Weer een week verder

Blijf op de hoogte en volg Bente

26 Oktober 2013 | Curaçao, Curaçao

Hallo allemaal.

Bij deze mijn verslag. Weer van anderhalve week.

Na mijn vorige verslag moest ik nog twee dagen röntgenfoto's maken en toen begon mijn weekend op donderdag om 16:00. YES. De weekenden duren eigenlijk niet lang genoeg, helaas. Er is hier zoveel te zien en te doen.

Vrijdag gingen we weer de auto wassen en betalen. Deze keer zijn we niet blijven kijken hoe ze deden wassen. En hierdoor waren de wasmannetjes ook niet zo afgeleid, dus hij was deze keer sneller klaar!! (toen we terug kwamen van de supermarkt was hij namelijk al klaar).
Na het betalen gingen we weer naar Cas Abou. Het is er zo lekker, prachtig. Wil het zo graag aan mam en pap laten zien!! Na Cas Abou de boodschappen gedaan, gegeten, klaargemaakt en naar de Full Moon party!! Deze keer ben ik echt met mijn teenslippers gegaan in verband met het zand. Haha, dat ging veel beter.

Zaterdag was toch nog redelijk een skype/was dagje. Enkel in de middag gingen we naar de struisvogelfarm. Natuurlijk had ik weer geen camera bij me, maar er zijn genoeg foto's gemaakt. Je kon de struisvogels voeren, op een ei van de struisvogels gaan staan en noem maar op. Het was erg leuk (en leerzaam).

Zondag zijn we naar de Sint Michielsbaai gaan kijken (dit is een oud vissersbaaitje). Zeker leuk om te zien. Maar er was jammer genoeg geen strand. Dus zijn we maar doorgereden naar Kokomo Beach om daar nog een dagje te relaxen (ik had mijn camera op zondag mee, maar nu ik dit verslag type, heb ik de camera natuurlijk niet mee, helaas, de foto's komen nog!!).

Maandag begon de werkweek weer. Deze week stond ik op CT, doorlichting of echo. Gelukkig op vrijdag op echo. Want de dagen op CT hebben me uitgeput. Op echo heb ik gisteren dus al een beetje kunnen bijkomen. Want ook daar was het druk, maar de werkdruk is een stuk minder.

Maandag zijn we nog gaan uiteten bij de Tropen. Het was de laatste avond van ons bezoek, dus we kregen een afscheidsdiner. Dinsdag zijn ze alweer naar huis gegaan.

Nou mensen, dit was het weer. Volgende week is er op zaterdag Amstel de Curacao. WIELRENNEN!! IK GA KIJKEN!! Dus ik zal even kijken wanneer ik jullie weer van een verhaaltje voorzie (en foto's, want als ik naar het wielrennen ga, vergeet ik mijn camera niet hoor!!). Hahaha.

Liefs, Bente.

  • 01 November 2013 - 14:19

    Fam. Deckers:

    Hoi Bente,

    Het duurt niet meer lang en dan kun je Mam en Pap weer in je armen sluiten, zal toch al raar voelen na zoeen periode. Geniet er maar samen van.

    Veell plezier samen,

    Fam. Deckers

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Bente

Voor mijn opleiding MBRT ga ik mijn 20-weekse stage in Curaçao lopen.

Actief sinds 22 Aug. 2013
Verslag gelezen: 330
Totaal aantal bezoekers 24500

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2013 - 29 Januari 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: