Stageweek 10 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Bente Faarts - WaarBenJij.nu Stageweek 10 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Bente Faarts - WaarBenJij.nu

Stageweek 10

Blijf op de hoogte en volg Bente

03 November 2013 | Curaçao, Curaçao

Hallo allemaal.

Helaas was het deze week alweer stageweek 10. We zitten dus op de helft. Huilen, huilen, huilen. De tijd vliegt echt voorbij. Maar stiekem heb ik ook wel uitgekeken naar stageweek 10. Dat betekend namelijk dat mam en pap er bijna zijn. DINSDAG is het zo ver. Nog 3 nachtjes slapen (en laat mij daar nu net goed in zijn!! Dus ook die laatste 3 nachtjes vliegen voorbij).

Zondag waren we naar het strand geweest. Want wat doen wij anders??
Porto Mari hadden we uitgekozen. Het was er heel mooi, en we hadden flink geluk, toen we aankwamen stonden net mensen op (met parasol, eerste rij!) Heerlijk. De foto's heb ik zondag nog even bijgevoegd op de site. Dus die hadden jullie al gehad.

Deze week moest ik op stage de hele week röntgenfoto's maken. Deze week moesten we ook WEER 5 dagen, omdat mam en pap komen heb ik mijn vrije vrijdag omgeruild, dus volgende week vrijdag heb ik vrij!!
Pfoeh, wat een vermoeiende week. Dinsdag was ik al zo dood, dat ik direct na mijn werkdag weer mijn bedje in kroop. De rest van de week had ik ook beter in bed kunnen blijven liggen, want het heeft hier aan een stuk geregend.

Vanmorgen om half 7 werd ik weer wakker van het onweer en de flinke regen. Ik dacht nog, hoe moet dat nu met de Amstel de Curaçao? Dat kan ik toch niet missen. Maar toen ik om 8 uur opstond (jaa, er moest nog gewassen worden, en om 10 uur zou het beginnen, dus uitslapen zat er niet in), was de regen gelukkig gestopt.
We zijn dus vandaag naar de Amstel de Curaçao gaan kijken. Joop Zoetemelk, Johnny Hoogerland, Wout Poels, Ellen van Dijk, etc. deden mee. Verder kon iedereen zich blijkbaar inschrijven. Jammer hoor, ik had me graag voor een dag een fietsje gehuurd en was die 70km wel gaan fietsen, misschien iets om voor te sparen? Voor over een paar jaar.
Johnny Hoogerland won de Amstel de Curacao. Het was wel een leuke ochtend. Ook nog leuke foto's genomen.
Na de Amstel zijn we een strandje op gaan zoeken. Want de zon liet zich ook nog eens zien, gelukkig. We hadden ons voorgenomen om naar Caracasbaai te gaan. Helaas was het een stenen-strand. Maar omdat we toch geen uren zouden gaan, was het goed te doen.
We waren niet de enige die daar waren, naast ons was een groep jongens aan het BBQen. Lokale jongens, dus ja, het was weer feest. Toen we bij het strandje vertrokken, werden we netjes door de jongens uitgezwaaid. AJOOOOOO!! Die hadden we ook weer overleefd.
Erna gingen we door naar een eettentje. We hadden gehoord dat Toni Roma's lekker zou zijn. Dus dat moest getest worden. Jaa, het was lekker. (EN WIJ ZIJN OOK LEKKER!!). We werden natuurlijk bedient door een jongen. Die het wel zag zitten, dus kregen we een toetje van de zaak (waar we geen plek voor hadden). Erna kregen we nog water. De sjansbeer. Toen we bij een andere de rekening vroegen, stond in eerste instantie het ijs erop.. Uuh? Wat nu. Gelukkig zag de sjansbeer dat wij de rekening hadden en pikte hem terug. FOUTJE!! Het ijsje was toch echt voor zijn rekening. Hahahaha.
Nee, wennen doet het niet, alle aandacht van de boys. Altijd als je denkt dat je ALLES gehad hebt, wordt het nog erger. Maar ik kan er wel altijd mee lachen (achteraf).

Morgen gaan we dan maar het huisje poetsen (dit is echt nodig, we hebben alle was binnen moeten laten drogen, en sommige dingen waren nog aan het druppelen) en skypen.

Dinsdag komen mam en pap, ik hoop dat de zon zich dan weer volop laat zien.

Nou mensen, tot de volgende keer.
Liefs, Bente.

  • 05 November 2013 - 18:31

    Annie Peerboom:

    Hee die Bente ik zal nog snel even reageren Mam en Pap zitten veilig in de lucht nog hoop ik.
    Ik wens je in elk geval 2 leuke weken met die oudjes en hopenlijk gaat het niet meer regenen.
    Op dit moment 18.00 regen het zowat al de hele middag echt kl weer en boven dien ook koud.
    Dus veul sjpas mit mam en pap.

    vanuit een regenachtig holland de Groeten.

  • 10 November 2013 - 19:44

    Angele:

    hoi bente ook hoop dat jullie al een paar leuke dagen hebben gehad en zeker
    geen regen hier regent het iedere dag en de vooruitzichten zijn al niet veel beter
    geniet er maar ban met je mam en pap gr angele

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Bente

Voor mijn opleiding MBRT ga ik mijn 20-weekse stage in Curaçao lopen.

Actief sinds 22 Aug. 2013
Verslag gelezen: 431
Totaal aantal bezoekers 24495

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2013 - 29 Januari 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: