Verrasing voor mam! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Bente Faarts - WaarBenJij.nu Verrasing voor mam! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Bente Faarts - WaarBenJij.nu

Verrasing voor mam!

Blijf op de hoogte en volg Bente

06 November 2013 | Curaçao, Curaçao

Hallo allemaal,

Vandaag de dag dat mam en pap eindelijk komen. Wat heb ik uitgekeken naar deze dag. En toen hoorde ik gisteren al, dat de vlucht vertraging had.

Maar mijn verrasing (die vandaag ook alweer veranderde) ik heb 4 extra dagen vrij. Eigenlijk was het de bedoeling dat ik morgen en donderdag, net als volgende week, vrij zou hebben. Maar helaas moet ik morgen toch werken, pak me wel nog een andere dag vrij als ze hier zijn. Ze zijn dus maar 4 dagen alleen. De rest heb ik vrij, tijd voor mam en pap.

Ik kijk ernaar uit, ze kunnen elk moment hier aankomen.
Liefs, Bente

  • 06 November 2013 - 09:53

    Henny:

    Prettige tijd met je ouders, groetjes aan je pap en mam !!

  • 07 November 2013 - 10:20

    Monique:

    Vanmorgen even tijd gemaakt om de laatste verslagen bij te lezen.
    je hebt het erg naar je zin, zo te lezen.
    Geniet van de tijd die nog rest en zeker van de tijd met pap en mam.

    groetjes uit Margraten

  • 07 November 2013 - 18:49

    (onkels) Jack En Marcel:

    Hallo bente is alles goed verlopen met de vlucht mam zag er ontzettend tegen op, ben blij dat je die leuke verrassing voor ze hebt, hoop dat jullie een leuke tijd daar hebben. gr

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Bente

Voor mijn opleiding MBRT ga ik mijn 20-weekse stage in Curaçao lopen.

Actief sinds 22 Aug. 2013
Verslag gelezen: 375
Totaal aantal bezoekers 24501

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2013 - 29 Januari 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: