Mam en pap op bezoek. - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Bente Faarts - WaarBenJij.nu Mam en pap op bezoek. - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Bente Faarts - WaarBenJij.nu

Mam en pap op bezoek.

Blijf op de hoogte en volg Bente

10 November 2013 | Curaçao, Curaçao

Hallo allemaal,

Hier ben ik weer. Na mijn korte verslagje van dinsdag.

Ik heb dus maandag, dinsdag en woensdag gewerkt. Het was behoorlijk druk (duh, anders had ik woensdag niet extra hoeven werken), maar ook behoorlijk leerzaam.

Mam en pap kwamen hier dinsdagavond om 9 uur aan en waren behoorlijk moe van de lange reis. Wat ze ook allemaal voor me over hebben!! Na een uurtje bijgekletst te hebben ging ik naar bed, want woensdag moest ik werkrn. Dat vond mam geen probleem want ze wilde toch lekker aan het zwembad bijkomen woensdag. Verder vond ze het super dat ik vrij had!! Helemaal goed dus. Woensdagavond zijn we een hapje gaan eten bij de tropen.

Donderdag hadden we al direct een drukke dag. De kruidentuin van mevrouw Veeris bezoeken, een beetje winkelen in Salina en Suikertuintje en erna boodschappen doen. Het was een erg vermoeiende dag.

Dus vrijdag moesten we bijkomen van deze dag. Op naar het prachtige strand van Cas Abou. Jaa, hier kan Spanje niet tegenop. Na ons dagje strand, snel naar huis, douche en toen hadden Marly en ik rontgendag. Met alle radiologen en laboranten van het eiland. Het was erg gezellig, maar omdat er zoveel onbekende waren, bleven wij toch een beetje bij onze taams kliniek collega's.

Gisteren hebben we 's morgens gewassen en gezwommen en zijn we rond de middag naar Willemstad gegaan. Hier hebben mam en pap kennis gemaakt met een batido!! En lekker dat hij was. We zijn ook blijven eten bij Salt en pepper. Jaa, inmiddels weet ik wel waar het lekker is.

Zo direct ga ik nog even zwemmen en dan op naar het mooie strand van grote knip.

Mam en pap kijken zich de ogen uit, van de dieren hier (kolibrie, papegaai, salsmander, leguaan en de vele muggen) maar ook van het verkeer (het slechte wegdek, en de slechte verlichting van de weg en auto's). Maar verder vermaken ze zich prima.

Liefs, Bente (en mam en pap).

  • 11 November 2013 - 20:51

    Margriet En Pierre:

    wat leuk dat jullie het gezellig hebben,Anja en Chrit geniet maar van jullie dochter en van de mooie omgeving...er is bijna een weekje om...nog een leuke tijd saampjes....dan weer terug in ons koude kikkerlandje liefs....

  • 15 November 2013 - 16:14

    Angele:

    Anja en Chit zo te lezen vermaken jullie je wel geniet nog een paar dagen dat komt
    zeker goed tot over een paar dag,en brrr dat zal even wennen zijn gr

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Bente

Voor mijn opleiding MBRT ga ik mijn 20-weekse stage in Curaçao lopen.

Actief sinds 22 Aug. 2013
Verslag gelezen: 614
Totaal aantal bezoekers 24496

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2013 - 29 Januari 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: